Blogistaniassa on esitelty neulatyynyjä. Minullekin niitä on siunaantunut. Muista blogeista hokasin, että voisihan noita olla useampikin käytössä...

538307.jpg

Tämä on se virallinen. Olen saanut sen joskus ystävältä lahjaksi. Hän ei ole sitä itse tehnyt, vaan se on ostettu joltakin käsityöläiseltä. Samainen ystävä on muistanut minua myös huovutetulla neulatyynyllä, mutta se on töissä mallina.

538310.jpg

Tämän pötikän teki pikkuveljeni joskus koulutaipaleensa alussa minulle lahjaksi, Tänä keväänä koulutaivaltaan lopetteleva veli oli hyvin tarkka, että tämä tuli myös käyttöön. Päätin säilyttää tässä parsinneulojani.

538306.jpg

Ja aasialaiset tyynyiseni. Tuon punaisen sain viime vuonna kiitokseksi Singaporessa asuvalta kaverilta. En enää edes muistanut tuon vihreän olemassaoloa ennen kuin etsiskelin neulatyynyjä tätä postausta varten. Vihreän olen saanut ehkä lahjaksi tädiltä tai mummulta joskus 90-lvulla. Tai sitten olen ostanut sen itse jostain... Vihreä on palvellut aiemmin silmäneulojen säilytyksessä, mutta tätä nykyä tuo Virallinen toimittaa sitäkin tehtävää. Näille pitää tässä kehittä ihan omat tehtävät joku päivä.