Olen neulonut
-
pyöröpuikoilla
- sukkapuikoilla
- sukkia (tai muita pieniä pyöröneuleita) yhdellä tai kahdella pyöröpuikolla
- itse kehräämääni lankaa
- jonkun muun kehräämää lankaa
-
villaa
-
puuvillaa
-
pellavaa
-
alpakkaa
-
kashmiria
- kamelinkarvalankaa
-
silkkilankaa
- koiran- tai kissankarvalankaa
-
bambulankaa
- soijalankaa
- banaanilankaa
- tekokuituja
-
itseraidoittuvaa / pätkärääkättyä lankaa
- kierrätettyä tai käytettyä lankaa
-
metallilankaa
- mallitilkkuja
-
paidan
-
villatakin
-
huivin
-
shaalin
- hatun, myssyn, pipon
- sukat varresta kärkeen
-
sukat kärjestä varteen
-
rannekkeet / kämmekkäät / kädenlämmittimet
- lapaset ranteesta kärkeen
- lapaset kärjestä ranteeseen
- sormikkaat
-
tossut
- säärystimet
-
hihattimen, boleron, ponchon
-
keskosille
- vauvalle
-
lelun- tai nukenvaatteita
- Möbius-huivin tai vastaavan
-
laukkuja
-
koruja
- hiuskoruja
-
pehmoleluja
- tyynyjä
- torkkupeiton / peiton
-
lahjaksi
-
lemmikeille
- verkkolehden mallin mukaan
- graffitin (neulonut kadulla tai kadulle jätettävän neuleen)
- häihin
- kotiin (pesurättejä, pesulappuja, pannumyssyjä...)
- lomaneuleita
- taideneuleita
-
aina oikeaa
- sileää
- palmikkoneuleita (sis. aran-neuleet)
- pitsineuleita
- intarsiaa
- fair islea / kirjoneuletta
-
norjalaisneuleita
- mallineuletta, jossa pudotettuja silmukoita
-
mallineuletta, jossa on neulomatta nostettuja silmukoita
- mallineuletta, jossa on kierrettyjä silmukoita
- lyhennettyjä kerroksia
- napinläpiä
- i-cordia
-
nyppyjä
- vohvelipoimutettua neuletta
- dominoneuletta (=modulaarista neuletta)
-
konttineuletta
- tvåändsticking-tekniikalla
- nukitettua neuletta
-
pintaneuletta
- helmien kanssa
-
oikein ja nurin takaperin
- amerikkalaisella / englantilaisella tavalla
-
mannermaisella tavalla

- vapaaneulontaa

Olen
- luonut silmukat ristikkäin
- luonut silmukat italialaisella aloituksella
- parsinut/jäljitellyt silmukoita
- päätellyt silmukat ompelemalla
-
leikannut neuletta

Olen neulonut
-
koneella
- neuleharpulla

Olen värjännyt lankaa
-
kasviväreillä

Olen huovuttanut


Olen
- suunnitellut neuleita

- kirjoittanut neuleohjeen
- julkaissut neulekirjan
-
neulonut saadakseni rahaa
- neulonut elääkseni

Olen osallistunut
-
yhteisneulontaan
- neuleolympialaisiin
-
neulontaan julkisella paikalla
-
hyväntekeväisyyteen

Olen opettanut
- lapsen neulomaan
-
miehen neulomaan

480900.jpg