Mahtava meininki. Tai vastaava. Hiihtoloma. Ja pieni flunssan tynkä, eli missään nimessä ei voi mennä mihinkään talviurheilutouhuihin.

1336406.jpg

Olen hukannut toisen ruskean Sierra-sukan. Ruskeita sukkia tarvitsisi usein, joten. Mutta tämäpä onkin varsin punakkaa. OnLinen Sierran ostin joskus messuilta. Käytössä nuhjaantui aika pian, sikäli pettymys. Nyt siis tekeillä Spey Valley-sukat Knit On The Roadista.

1336408.jpg

Tein mullistavan havainnon, että minulla on kuin onkin useammat koon 2,5mm sukkapuikot. Eli voin hyvin pitää tekeillä useampia sukkia samaan aikaan. Hih! Tässä Villamokasta ostettu Trekking Natura ja New England-sukka em. kirjasta.

1336405.jpg

Viime kesän lopulla hamstrasin kolmet eri beiget langat Novitan Samosta, Bambua ja Oliviaa. Kutakin on noin 400-500g. En muista enää yhtään mitä minulla oli mielessä. Hinnat olivat joka tapauksessa halvennuksessa, koska sesonki vaihtui. Tuo beigeen mieltymys on sikäli erikoinen, ettei tuo väri minulle oikein sovi. Olen yhtä kaurapuuroa koko tyttö. No, sou...

Aloitin sitten tuon Lace Stylen kansikuvanutun Samoksesta. Lanka ei riitä, mutta näyttääpä sitä saavan tälläkin hetkellä tuota samaa beigeä. Voihan sitä sitten vaikka väripataa miettiä, jos beige osoittautuu ihan katastrofiksi.  Teen noista napituslistoista hieman leveämmät ja laitan napit alas asti.